Musea weer OPEN

19/11/2020 - De strengere lockdown is voorbij: bibliotheken, theaters, bioscopen, pretparken, dierentuinen EN MUSEA mogen weer open!
Wij zijn blij dat we jullie weer kunnen ontvangen en dat bezoekers zelf oog in oog kunnen staan met de prachtige textielkunst in de tijdelijke tentoonstelling.

Kom dus genieten van de broodnodige 'Vitamine C(ultuur)'. Juist nu!

Natuurlijk gelden alle andere coronamaatregelen nog wel, zoals het registreren vanwege mogelijk contactonderzoek, reinigen van de handen en dragen van mondmaskers. Zie daarvoor de coronarichtlijnen voor het museum. Veiligheid staat voorop.
WELKOM TERUG in Stadsmuseum Woerden!

Online kunstkijken gaat nog 4 weken door

Tijdens de twee weken sluiting zijn we begonnen met het Stadmuseum bij je thuis, korte online kunstkijk(half)uurtjes in Zoom op dinsdagochtend en woensdagavond. Iedere week met een ander kunstwerk èn een andere manier van kijken. Vanwege de enthousiaste reacties gaan we daarmee door tot aan de kerstvakantie. Klik hier voor meer informatie. Doe je mee?