We mogen weer- Hulde aan de koe! - Kinderactiviteit in de voorjaarsvakantie

22/02/2022 - Op woensdag 2 en donderdag 3 maart kunnen kinderen van 7 tot 14 jaar meedoen met een speciale vakantieactiviteit in het Stadsmuseum Woerden. Kruip in de huid van niet alleen een kunstenaar maar duik ook in het leven van de boeren. We kijken samen naar ‘koeien in de kunst’ en natuurlijk ga je ook zelf creatief aan de slag!

Je kunt in Woerden niet om koeien heen! Stadsmuseum Woerden presenteert nu de dubbeltentoonstelling ‘GeKOEsterd’ in het museumgebouw en in het Pop-up museum in de Rijnstraat. Daarom staat ook de kinderactiviteit in de voorjaarsvakantie helemaal in het teken van de KOE.

In het museum gaan we op bijzondere manieren kijken naar koeien in de kunst. Je ziet de loeiende dames in schilderijen en beelden vanaf de 17e eeuw tot nu. Nog véél meer -en soms hele gekke - koeien staan in het Pop-up museum. Daar ga je aan de slag om zelf iets moois ‘koeierigs’ te maken. Kortom: hulde aan de koe!

Praktische informatie:

Voor kinderen van 7 tot ca. 14 jaar

Datum: woensdag 2 & donderdag 3 maart, 13.30 tot 15.00 uur

Kosten: € 4,00 per persoon, bovenop de reguliere entree (gratis voor kinderen) en inclusief drinken en iets lekkers.

Aanmelden kan via deze link