Museum weer open!

05/06/2021 - Sinds 5 juni is het museum weer open!
Stadsmuseum Woerden heeft alles voorbereid om jou veilig te kunnen ontvangen. De openingstijden zijn nog aangepast en reserveren kan via mail en telefoon of aan de balie. Welkom (terug) dus!

In verband met de corona-richtlijnen gelden regels om jouw museum-bezoek veilig en prettig te laten verlopen. De belangrijkste is de 1,5 meter-richtlijn. In het museum is het dragen van mondkapjes verplicht.

Aangepaste openingstijden

Dinsdag t/m zondag tussen 12.00-16.00 uur

Gelimiteerd aantal bezoekers

Vanwege de 1,5 meter-richtlijn kunnen wij 8 huishoudens tegelijk in het museum ontvangen. Tot nu toe is dat geen enkel probleem, maar in uitzonderlijke gevallen zul je even moeten wachten tot er ruimte is.

Reserveren

Is weer verplicht. Reserveren kan:

• via email naar: contact@stadsmuseumwoerden.nl - NB. je reservering per mail is pas geldig na bevestiging door het museum.
  • telefonisch (0348-431008) tijdens openingstijden.
  • evt. kun je ook informeren bij de balie van het museum of er nog plaats is.

Binnenkort gaan we overigens over op een online reserveringssysteem.

Bij reservering noteren wij je naam en telefoonnummer of emailadres, dit in verband met mogelijk contactonderzoek vanwege corona. De gegevens bewaren we maximaal 6 weken.

Huisregels vanwege corona-richtlijnen

• Je dient gezond te zijn.
  • Alleen pinbetaling (geen cash).
  • Bij de entree ontvang je (per huishouden) een hanger, die je aan het eind van het bezoek inlevert. Zo bewaken wij de maximum capaciteit.
  • Er is eenrichtingsverkeer.
  • Volg de aangegeven route en de aanwijzingen van de medewerkers.
  • In de meeste ruimtes geldt: één persoon/huishouden per ruimte.
  • Passeren kan op 1,5 meter afstand.
  • Wc-bezoek is alleen beperkt mogelijk.

En vooral: HOUD REKENING MET ELKAAR!

Daarnaast gelden alle gangbare corona-regels: schud geen handen, niezen/hoesten in je elleboog, blijf thuis bij verkoudheidsklachten en koorts bij jezelf of huisgenoten en HOUD 1,5 METER AFSTAND.

Graag spoedig tot ziens in het Stadsmuseum!