Museum tijdelijk gesloten - wel online activiteiten!

04/11/2020 - Naar aanleiding van de aangescherpte maatregelen m.b.t. Corona preventie die dinsdag 3 november door het kabinet zijn aangekondigd, gaan theaters, bioscopen en musea dicht. Ook het Stadsmuseum Woerden zal in ieder geval tot 19 november helaas zijn deuren sluiten.

In de tussentijd zitten we niet stil en komen kunst- en cultuurliefhebbers bij ons niets tekort. We zijn extra actief op Facebook, waar we zeker 3x per week een stukje kunst of andere collectie delen.

Daarnaast brengen het Stadsmuseum bij je thuis! Manager Arja van Veldhuizen neemt jou mee door de huidige tentoonstelling In den Vreemde in korte online kunstkijk-sessies. Denk hierbij niet aan een standaard praatje en plaatje. Ze nodigt je uit om 'langzaam te kijken' en het zal je verbazen wat een kunstwerk jou vertelt als je er echt de tijd voor neemt!
De data en tijden van HetStadsmuseum bij je thuis kan je alvast noteren: dinsdag 10 en 17 november om 11 uur, woensdag 11 en 18 november om 20.30 uur. Meer informatie volgt!