Medewerker onderhoud en tentoonstellingsinrichting (vrijwillig)

08/02/2019 - Stadsmuseum Woerden zit in een monumentaal pand waarvan een deel zelfs uit 1501 stamt. Wij hebben hulp nodig bij het klein onderhoud dat een museum en zo’n oud pand met zich meebrengt. Het museum heeft drie tot vier wisselende tentoonstellingen per jaar. Jij assisteert bij de opbouw van nieuwe tentoonstellingen en incidenteel bij andere technische/onderhoudsvragen.

Wij zoeken:

Je kunt zelfstandig werken en bent proactief. Je hebt affiniteit met techniek en schilderen en misschien ook met geschiedenis, kunst en erfgoed. Je werkt graag samen met heel verschillende collega’s. Je houdt van afwisselende werkzaamheden en bent flexibel.

Onze voorkeur gaat uit naar mensen die voor langere tijd op oproepbasis of op afspraak beschikbaar zijn.

Wij bieden:

Als vrijwilliger in het Stadsmuseum raak je beter bekend met cultureel Woerden, je sociale kring wordt verruimd en je ontmoet interessante mensen! Je komt te werken in een team van ca. 35 vrijwillige medewerkers en 3 bezoldigde medewerkers. We komen ca. 3x per jaar bij elkaar voor een overleg en jaarlijks maken we een leuke uitstap. Natuurlijk ben je ook altijd welkom op de evenementen.

Interesse? Neem dan contact op met Oscar Fernandez: o.fernandez@stadsmuseumwoerden.nl