Kom kleuren en speuren in de kerstvakantie!

19/12/2019 - Kinderen én volwassenen kunnen kleuren en speuren in de bijzondere fototentoonstelling 'Vrouwen voor de lens, van zeldzaam tot selfie'. Kun jij ontdekken welke foto's horen bij de details op de kaartjes? Je kunt ook meedoen aan de kleurwedstrijd en een mooie prijs winnen.

Kleuren - doe mee aan de wedstrijd!

Marijne Wassenaar (14) heeft speciaal bij deze tentoonstelling twee kleurplaten gemaakt: van parapluverkoopster Adriana van Gulik en van de moeder met de drieling. Kinderen worden uitgenodigd de kleurplaten zo mooi mogelijk te kleuren en in te leveren bij de balie van het museum. Onder de inzenders verloot het museum een mooie prijs.

Inleveren kan tot en met 10 januari 2020. Schrijf dan wel je naam, leeftijd en mailadres of telefoonnummer achterop de kleurplaat.

Speuren naar details

Bij de balie kun je een doosje lenen met 20 'polaroid'-foto's waarop details staan van foto's in de tentoonstelling. Op die manier de tentoonstelling bekijken levert verrassende inzichten op en maakt het nog leuker om elkaar te wijzen op bijzondere aspecten van de foto’s. En wist je dat het museum gratis is t/m 17 jaar?

Selfies

En natuurlijk vinden we het ook erg fijn als bezoekers selfies, gemaakt in de speciale selfie hoek, plaatsen op onze facebookpagina. Die selfies worden steeds toegevoegd aan de tentoonstelling.

Details uit de foto's

Selfiehoek