Koeien Kerst Knutsel wedstrijd!

23/12/2021 - Ga jij ook voor een geKOEsterde kerst?
Doe mee aan de Koeien Kerst Knutsel wedstrijd van het Stadsmuseum Woerden. Maak thuis mooie koeien kerst knutsels. Hang je mooiste knutsel in de boom in het Pop-up Museum en wie weet val je in de prijzen! Voor jong en oud.

Inspiratie?

Nienke en Hanna hebben vier toffe koeien kerst knutsels gemaakt ter inspiratie. Ze laten ook nog precies zien hoe je ze zelf kunt maken!

Op de downloadbare werkbladen (pdf-bestand) zie je wat je nodig hebt en hoe het werkt.
In de korte instructiefilmpjes zie je bovendien precies hoe je het kunt aanpakken!

Klik op de links naar filmpjes (youtube) en kijk bijvoorbeeld hoe je te werk gaat voor een:

Tip:klik op pijltje terug (links bovenin bij youtube) om weer op deze site te komen.

Meedoen met de wedstrijd

Lever je knutsel in bij Buro Fudge, op Rijnstraat 36b, recht tegenover het Pop-up Museum. Buro Fudge is open van dinsdag t/m vrijdag van 9.30-17.00 uur.

Vergeet niet je naam, telefoonen/of mailadres eraan vast te maken!
Inleveren kan t/m 31 december 2021.

Na 6 januari 2022 worden de winnaars bekend gemaakt.

Veel knutselplezier en alvast een geKOEsterde kerst toegewenst!

Met dank aan:
Nienke Dost en Hanna Tuente voor ideeën en uitvoering
Simon van Eijk voor het maken van de filmpjes

Patricia Hall van Buro Fudge voor het verzamelen van de inzendingen

Splitpenkoe