Gratis rondleidingen Primavera!

03/05/2018 - Wil je meer achtergrondinformatie bij de prachtige schilderijen die in de tentoonstelling Primavera te zien zijn? Kom dan op donderdagochtend naar het Stadsmuseum! Iedere donderdag om 10.30 uur kan je bij ons een gratis rondleiding volgen.

De rondleiders van het museum vertellen onder meer over de jonge kunstenaars die in de 17e eeuw van Nederland naar Italië trokken. Hoe reisden ze, wat trok hen aan in Italië en hoe verwerkten ze dat in hun kunstwerken? Bovendien wijzen ze je op bijzondere details in de schilderijen.

Aanmelden wordt aanbevolen (wij hebben dan je gegevens mocht de rondleiding onverhoopt niet door kunnen gaan) en kan via contact@stadsmuseumwoerden.nl of tel. 0348 43 10 08.