Evenementen bij de expo STREET ART

19/12/2023 - Het museum organiseert bij de expo STREET ART een aantal leuke activiteiten. Ze zijn geschikt voor jong en oud.

Instaprondleidingen
Meer weten over de tentoonstelling en de kunstenaars? Deze laagdrempelige rondleidingen gaan in op de STREET ART expo. Ze zijn gepland op iedere eerste en derde zondag en tweede en vierde donderdag van de maand en starten om 14:00.

De eerstvolgende rondleidingen zijn op:
4, 6, 11 en 14 januari om 14:00
4, 8, 18 en 22 februari om 14:00
Gratis bij vertoon van entreebewijs

Stadsmuseum bij je thuis - samen online kijken naar kunst
Lekker kunstkijken vanuit je luie stoel! Arja van Veldhuizen neemt je online mee door de expo STREET ART. Reserveren kan door je aan te melden via deze link of door te mailen. Je krijgt dan kort van tevoren de Zoom-link toegezonden. Nb. als je meerdere keren mee wilt doen, meld je dan bij voorkeur aan via de mail.

dinsdagen 16 en 23 januari, 6 en 13 februari om 11.00-11.45
woensdagen 17 en 24 januari, 7 en 14 februari om 20.30-21.15

Gratis (donatie welkom)

Artist talk by Karski (Roy Valk)
Karski vertelt je alles over zijn graffiti avonturen in binnen- en buitenland. Hij gaat in op zijn werk, inspiratie en techniek. We bekijken samen de expo en er is tijd voor vragen.
Datum: dinsdag 30 januari van 19:30 tot 21:00
Kosten:  € 10,- per persoon, inclusief koffie/thee met lekkers
Reserveren verplicht, dit kan door je aan te melden via deze link of door te mailen.

Familieworkshop STREET ART in de voorjaarsvakantie
Kom lekker knutselen in de voorjaarsvakantie en ga aan de slag met street art. Voor kinderen van 7 tot ca. 14 jaar en hun ouders/begeleiders
Datum: dinsdag 20 en donderdag 22 februari, 14.00 tot 15.30 uur
Kosten: € 7,50 per persoon, inclusief drinken en iets lekkers