Combinatieticket Stadsmuseum en Kaaspakhuis

04/04/2018 - Combineer het beste van Woerden: kunst en kaas! Breng een bezoek aan de tentoonstelling 'Primavera! in het Stadsmuseum én aan het Kaaspakhuis in Woerden.

In het Stadsmuseum geniet je van een bijzondere tentoonstelling, met accent op twee in Woerden geboren kunstenaars: Herman van Swanevelt en Leo Gestel (zie ook onder tentoonstellingen). In het Kaaspakhuis wordt de geschiedenis verteld van Woerden als kaasstad.

Als je beide instellingen bekijkt, krijg je een goed beeld van een paar bijzondere hoogtepunten uit de geschiedenis van de stad. Je loopt op eigen gelegenheid rond in het Stadsmuseum. In het Kaaspakhuis krijg je een rondleiding inclusief een kop koffie/thee en een leuk voorjaarspresentje.

Je boekt dit arrangement voor slechts €9,- per persoon. Het arrangement is ook uit te breiden met een proefplank inclusief glas wijn of sap. Het totaalbedrag komt dan op €16,50 per persoon.

Boek dit arrangement in de VVV winkel aan de Emmakade, door een mail te sturen naar info@toerisme-woerden.nl of door te bellen naar 0348-745492.