Blijf lokaal genieten van cultuur!

25/11/2020 - Samen met andere culturele partners in Woerden is het museum deze campagne gestart om mensen te wijzen op het belang van cultuur, juist nu!

We constateerden dat veel cultuurliefhebbers erg voorzichtig zijn en eigenlijk niet goed gebruik durven te maken van de culturele activiteiten. Dat is jammer, want de cultuuraanbieders hebben hard gewerkt om een veilige omgeving te bieden voor hun bezoekers.

Juist lokaal is het goed te doen om veilig te reizen. Als bezoekers zich zelf aan de coronaregels houden kunnen ze dus wel degelijk komen genieten van cultuur. Even de zinnen verzetten, even een andere kijk op de dagelijkse werkelijkheid, even wegdromen bij een mooie film, voorstelling, boek, concert of tentoonstelling... Dan kun je er weer even tegen.

Juist nu iedereen veel binnen zit, is het belangrijk om ook geestelijk gezond te blijven en jezelf te voeden met broodnodige VITAMINE C(ultuur)...

Mede namens Het Klooster, Cultuurplatform Woerden, Bibliotheek het Groene Hart en KUVO. En het geldt net zo goed voor al die andere cultuurmakers in Woerden en omstreken!