Nachtcultuur 2017

24/03/2017 - Zaterdag 1 april 2017 is het voor de zesde keer Nachtcultuur in Woerden. Ook Stadsmuseum Woerden doet hier zoals gebruikelijk weer aan mee. Van 17.00 t/m 23.00 uur staan er leuke activiteiten gepland.

Zo speelt deze avond Theatergroep 'De Realiteit' de voorstelling 'Ouderdomsvlekken'. Zij spelen deze voorstelling om 20.00, 21.00 en om 22.00 uur in de Vroedschapszaal. Dit belooft een hele mooie en aangrijpende theatervoorstelling te worden.

Ook kan je deze avond zelf aan de slag met textiel. Het is de bedoeling om een groot wandkleed te maken. Wij hebben jouw hulp daarbij hard nodig. Iedereen maakt een klein stukje wandkleed, aan het eind vormen al deze kleine stukjes een groot kleed.

De hele avond is het museum gratis toegankelijk ook aan de activiteiten kun je gratis deelnemen. Kom en maak er een mooie culturele avond van.