Online museum-workshop voor kinderen in de vakantie

23 en 25 februari van 14.00-15.15 uur

GEEF KLEUR AAN JE VAKANTIE!
De dikke oude deur van het museum is nog dicht maar online zijn we gelukkig wel open! In de voorjaarsvakantie kun je meedoen aan een tof online event over de Woerdense schilder Leo Gestel.

We duiken dieper in de kunstwerken van Leo Gestel. Wist je dat deze kunstenaar in Woerden is opgegroeid? Misschien ken je zijn kunst wel van de grote foto’s op de muren in de binnenstad?

We gaan bijvoorbeeld expres langzaam kijken naar een schilderij. Zie je dan meer? Daarna ga je zelf lekker creatief aan de slag en gaan we puzzelen op de beste kleuren voor een landschap.

Voor wie?

Kinderen tussen de 8 en 13 jaar. Ouders, opa’s en oma’s, zus of broer mogen ook gezellig meedoen.

Wanneer?

Dinsdag 23 en donderdag 25 februari van 14.00 uur tot 15.15 uur. Je kunt kiezen aan welke workshop je mee wil doen.

Wat heb je nodig?

Een laptop, PC of tablet met internet, geluid en (liefst) een webcam
Kleurpotloden of stiften
Twee printjes van een zwart-wit tekening die je ontvangt in een mail

Prijs

Meedoen is kosteloos maar we waarderen een vrijwillige bijdrage om het museum ook in deze lastige tijd draaiend te houden.

Aanmelden

Mail naar contact@stadsmuseumwoerden.nl. Vermeld wie er mee doen en zet erbij welke datum je wilt meedoen. Een dag voor de workshop krijg je een bevestigingsmail met de link, een document om te printen en een uitleg over de vrijwillige betaalwijze.