Openluchtbioscoop voor jong en oud!

04/08/2016 - Nog geen genoeg van alle leuke uitjes in de vakantie? Kom dan op vrijdagavond 26 augustus naar de gratis openluchtbioscoop van het Stadsmuseum Woerden en café Onze Vrienden. Met de film 'Charlie and the Chocolate Factory' wordt het een spannende avond boordevol snoep en chocolade!

Het Stadsmuseum en café Onze Vrienden organiseren een gratis, sfeervolle filmavond voor volwassenen en families met kinderen. Het wordt een belevenis in snoepsfeer! Aan het begin van de avond verzorgt Plein 7 een lekker maaltje. Om 21.00 uur start de film Charlie and the Chocolate Factory, een verfilming van het boek Sjakie en de chocoladefabriek van Roald Dahl. Tenslotte krijgen alle kinderen krijgen iets lekkers. Wie weet win wint één van hen het ‘gouden kaartje’!

De film wordt geprojecteerd op de zijgevel van het museum. De Havenstraat wordt verkeersvrij gemaakt en omgetoverd tot gezellige bioscoop.
Het programma ziet er als volgt uit:

• Vanaf 18.00 uur is het Stadsmuseum gratis open voor publiek
  • Vanaf 18.30 uur maaltijd door Plein 7
  • Om 21.00 uur start de film, die tot ongeveer 23.00 uur duurt

De film is Engels gesproken/Nederlands ondertiteld en geschikt voor kinderen vanaf acht jaar. Bij tegenvallende weersomstandigheden worden er passende maatregelen getroffen, maar kleed je in elk geval warm genoeg aan!

Reserveer nu een tafeltje om rustig te eten en naar de film te kijken via 06-41269938.